úterý 29. ledna 2008

Talvekoidik


Začátky roku se vždycky vyznačují značným suchem (alespoň co se týče nových releasů), a tak je jednou z mých nejoblíbenějších činností více či méně náhodné objevování toho, co mi loni uteklo (a co mi zřejmě utéct nemělo). Faktem je, že IDM není oblastí, ve které bych pravidelně lovil nejzajímavější novou muziku (navíc kdykoli jsem si snažil pustit velká jména jako Autechre nebo Squarepusher, nevydržel jsem to déle jak pár minut) a ani nevím, jak jsem na chlapíka, který si říká Talvekoidik (v estonštině něco jako 'mlhavá zima') narazil. Očividně už to pár let táhne s projektem S.K.E.T. (taktéž neznámá), loni ale vydal svoje debutové solo album plné melodické 'glitchy' elektroniky s 'tradičně-hudebními' motivy z nejrůznějších světových koutů.'Silent Reflections' mě překvapilo svojí konzistencí i highlighty, které na albu pevně vyčnívají jako ostré severské ledovce.

Hned úvodní 'Such A Perfect Day' a titulní 'Silent Reflections' patří mezi skladby, které by mě rozehřály i za polárním kruhem a shodou okolností si je můžete poslechnout i na Talvekoidikově myspace.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Při pohledu na fotku mi na mysl vyvstanuli Rammsteini, tím ale naštěstí podobnost končí. Tahle kombinace epický "klasický" hudby s elektronikou se mi hodně líbí, doved bych si ji krásně představit jako soundtrack k nějakýmu kvalitnímu sci-fi filmu. Po albu se určitě podívám. :)