středa 25. února 2009

Opisoval Skream od Johna Williamse?

Minulý víkend jsem mimo jiné konečně viděl Spielbergův film "Catch Me If You Can" (Chyť mě když to dokážeš), a abych si za ním v pomyslném seznamu "Movies to watch" udělal fajfku ala Nike, tak jsem dokonce obětoval original verzi s titulky a vzal zavděk dabingem. 

Co ale zůstalo nezměněné byla samozřejmě hudba, která mi svým hlavním jednoduchým motivem už od titulků připomínala nějaké techno. Že by Millsovo Bells? Kdepak; nakonec se z toho vyklubala dubstepová hymna "Midnight Request Line". Podobnost byla natolik velká, že jsem měl docela pochybnosti o tom, že bych byl první, kdo by si toho všiml. Strýček Google, potažmo Youtube, mi rychlým vyhledáváním daly za pravdu - srovnání těchto dvou "témat" už na netu visí nejméně rok.

Alespoň tedy nemusím složitě vyrábět důkazní materiál, přesvědčit se můžete sami, pokud budete následovat tento odkaz.

John Williams (2002) vs. Skream (2005)

Jak se píše v závěru videa: "You Decide".

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Yes undoubtedly, in some moments I can phrase that I acquiesce in with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is stationary a question as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with publication of this request www.google.com/ie?as_q=rapid hacker 3.0 final 2008 ?
I noticed the phrase you have in the offing not used. Or you use the dreary methods of helping of the resource. I take a week and do necheg