neděle 28. října 2007

Love In November


Trochu mě přepadla hrůza, když jsem zjistil, že už je to půl roku, co jsem naposledy 'oficiálně' namíchal nějaký ten promo setík. Už bylo načase! Letošní aktuální listopadová směsice tech/deep-houseu a trochy dubstepu a minimal techna snad ale bude stát doopravdy za to. Cíl byl vytvořit atmosféru, kterou vám dnes jen tak někdo nepředloží, a to za pomoci oblíbených tracků z nejrůznějších zákoutí taneční hudby. Doufám, že se mi to aspoň trochu povedlo.

Tracklist:
01. Nick Solé - World Dubbing [Mojuba]
02. Sian - Apple Tree (Efdemin Remix) [Aus]
03. Taho - Shambhalla (Wink Interpretation) [Ovum]
04. Mala - Lean Forward [DMZ]
05. Habersham & Kazell pres. Paradise Rockers - One Thing [Influx Audio]
06. Hugo - Stel & Atan [Tuning Spork]
07. Loco Dice - Raindrops On My Window [Cadenza]
08. Ludovic Vendi - Sueno X [MiniSketch]
09. Pigon - Beau Monde [Dial]
10. Manuel Tur & DPlay - Lobata [Drumpoet Community]
11. Stereotyp - Keepin' Me (Fauna Flash Remix) [G-Stone]
12. H.O.S.H. - Themes, Rhythms & Harmonies [Diynamic]
13. Stimming - Liberaos [Diynamic]
14. Solomun - Black Rose [Sonar Kollektiv]

Download

15 komentářů:

Sq4Raa řekl(a)...

Tak tohle jde bohužel úplně mimo mě a popravdě neočekávám, že se k tomu někdy dopracuju :-)

paulandrews řekl(a)...

V pohodě, vůbec jsem nečekal, že by se tohle mohlo komukoli (no dobře 98% lidí) z trance.cz mohlo líbit. Oceňuju, žes tomu dal vůbec šanci :) Jo, a nikdy neříkej nikdy ;) Tím nemyslim, že by se ti někdy mělo líbit zrovna tohle, ale tak všeobecně :) Sám vim, co jsem si myslel před lety...

Sq4Raa řekl(a)...

Jasně, časem můžu mít chutě někde úplně jinde, žádným možnostem se neuzavírám, záběr (i když ne aktivní) mám momentálně poměrně širokej, ale tohle mi fakt nesedlo :-). Ale je jasný, že všechno může bejt jinak. Už teď pozoruju lehce zajímavej stav, kdy poslouchám hardstyle, hardcore a gabber, trance ve všech jeho (dnešních :-D) podobách, do toho recenzuju GDJB a pak si pustím Digweedovo transitions :-). Ale tvůj set je na mě opravdu, opravdu hodně pomalej a řekl bych, že je to prostě intelektuální hudba, k tomu musí člověk vyčpět.

paulandrews řekl(a)...

Tak jestlis zvyklej na hardcore, gabber atd tak chápu, že se ti to zdá pomalý :D Ne, tak je fakt, že bpm se pohybuje v intervalu 124 - 128, což není moc. Ale byl to záměr, je to cíleně spíš poslechová záležitost :)

Sq4Raa řekl(a)...

Já bych neříkal zvyklej :-D. Prostě jednou set od Hellmana, pak od Sashi, pak od Angerfist a pak třeba od Prydze :-D. A je jasný, že je to na poslech, na relax, ale jak říkám, ani tak mě to neoslovilo :-). Třeba časem.

Anonymní řekl(a)...

strycu, v cem (nebo na cem)si to michal? vyrys

paulandrews řekl(a)...

Vítaj! V Abletonu. Mám ještě velký rezervy v jeho využití, ale z toho, co jsem se s tím zatím naučil, jsem se snažil vymáčknout, co se dalo :)

Anonymní řekl(a)...

Zkusil bych to poslechnout, ale bohužel se to nedá stáhnout, jede to tak 5 kB/s. :(

paulandrews řekl(a)...

Ahoj, pár lidí s tím už taky mělo problém; přidal jsem mirror link na archiv.to, tak to zkus tam, mělo by to bejt lepší ;)

Anonymní řekl(a)...

tož strýcu. nechal jsem nějakou dobu můj ortel uzrát v hlavě. Řeknu Ti upřímně, že ten set jsem si stáhnul z jedné strany, že jseš můj dobrej přítel a zas z druhé strany jako ten prdlej trencař, které s Anthem nemá vůbec žádné problém :-) Říkal jsem si, že ten set aspoň během 10minut proskipuju a pak napíšu, že se mi to nelíbí. Bohužel, bohudík jsem spíš na koncu setu zjistil, že jsem dostal sám sebe...
Some highlights:
(budu psát radši minuty, bo jsem měl hlavně ze začátku problémy poznat přechody z tracku na track :-) )
u prvního tracku jsem měl pocit, že jsem si pustil nějakou kompilaci ala Cafe del mar a úplně se mi vybavilo, jak jsme se ségrou za našich studentských let usínali večer co večer při CD algida chiloutu.
13.min: miluju takovýhle exotický vokály a všecky ty bubínky. Aj Míša u plotny zpozorněla:-)
od 20.min: oba s Míšou máme dost rádi reggae, to už Míša nevydržela a přišla se podívat, co to púšťam a težko věřila temu, co winamp psal:-) tento track a ten od 13.min pro mě to nejlepší z tohoto setu.
26. naopak ten nejzmatenější track.
33: není to vokál z Smack my bitch up?
37.min: připomíná mo to Forerunners - Lifecycle (Leo G remix), jen ten fógl tam řve možná až moc nepřirozeně:-)
57.min: to mi připomíná starý dobrý cinkavý techno ala CJ Bolland, moc pěknej track
61.min: to není možný, to jsem už někde slyšel

Na závěr bych chcel napsat, že su z tohoto setu dost příjemně překvapené, rozhodně ho z disku nesmažu a čas od času se k němu budu vracet podobně jako k Tvýmu starýmu eště full trancovýmu demu:-) Řekl bych, že ten set přesně odpovídá dnešnímu podzimu, kdy chvilu prší, pak svítí slunko a pak zas sněží. Ta moje ztracenost (hlavně ze začátku) vypovídá o třech věcech a sice, že je to perfektně namuchlaný (jak jinak u Ondry, že...), perfetní výběr tracků a pak má neznalost nebo nenaposlouchanost této muziky. Ono taky si myslím, že jsem si ten set pustil v té správné náladě, kdy se člověk probudí do takovýho toho lenošnýho rána. Ondro gratuluju

Vyrys

paulandrews řekl(a)...

Vyrysu, díky díky moc za recenzi (zatím bezkonkurenčně nejrozsáhlejší)! :) Jsem rád, že se ti líbila ta první část, protože ji sám mám moc rád a i zpětně si ji dokážu pustit; musím říct, že prvních asi 20 minut je snad to nejlepší, co jsem kdy namíchal a bude se mi to těžko překonávat. Taky mě těší, že se chytnul dubstep (reggae tracky); tíhnu k němu poslední dobou hodně.

Ještě vysvětlivky:
13. minuta: Taho - Shambhalla ve Winkově Interpretaci
20. minuta: Habersham - One Thing
33. minuta: Loco Dice - nevim o tom, že by to byl ten vokál z Prodigy, ale radši si to ještě oboje poslechnu :)
57. minuta: H.O.S.H. - Themes, Rhythms & Harmonies
61. minuta: Stimming - Liberaos - je možný, že někdo jako Click Joe to hraje, ale docela by mě to i překvapilo :)

Ještě jednou díky za čas, kterej jsi tomu věnoval!

Anonymní řekl(a)...

Čau Andrewsi... :)
Tak i já jsem se dostal k tomu, že jsem si tě poslechl. Musim teda smeknout - když si na tebe vzpomenu na každý party s mobilem, jaxi tam datloval ty tracklisty, nikdy bych nečekal, že vyrosteš v tohle...

A jako dobrý! Dost dobrý...

Upřímně řečeno, teď už vim, že musim na Wippiho do Meccy, protože si tě musim poslechnout naživo, ať už proto, že nahlas to může znít ještě úplně jinak, tak i proto, že si nedokážu představit, jestli se na podobný věci dá vůbec pařit... :) Je fakt, že jsem si tvůj setík pouštěl večer na reparákách (5.1) a ráno cestou do sluchátek (DJ Sony) a obojí mělo úplně jinou atmosféru. Líbilo se mi to, mám i highlighty (ale těch jsem si všiml až v těch sluchátkách, takže nemám jejich čas), ale ještě jsem to určitě neposlechl naposledy. Na druhou stranu to (zatím) není úplně můj šálek čaje a nedovedu si představit, že bych míchal někdy takovýhle tracky, ale "Never say never"... :)

Každopádně RESPECT, poslochá se to fakt dobře a jak je to namíchaný, to je opravdu skoro na doktorát z DJingu... :-D Kéž by si s harmonickým základem a prolínáním tracků dal každej DJ alespoň třetinu práce, to by byl na parties luxus... :)

paulandrews řekl(a)...

Díky! V tvym případě si toho vážim tím spíš, když vim, jak jste byli s Honzou vždycky nároční na mix :) Jsem fakt rád, že se to líbí i lidem, kteří tuhle hudbu moc neposlouchají; v tom jsem ani nedoufal, takže to je v podstatě nad plán :)

Anonymní řekl(a)...

Ondro, nemáš vůbec zač děkovat, spíš ať ti Helenka udělá pořádnou večeru, zasloužíš si ju:-)))))
btw říkáš Ableton jo...takže opravdu nezůstalo jen u řečí a fakt ses plácnul přes kapsu...někdy mě to budeš muset předvést, což zavání návštěvou...
Vyrys

electric flower řekl(a)...

jj, moc dobrej mix... ;) ja zboznuju Taho - Shambhalla (Wink Interpretation)... kdy bude Love in December? :)