pondělí 22. října 2007

Burial - Untrue (album preview)



Ano, zase. Ale co mám dělat, když mi pár desítek sekund tracku 'Archangel' doslova okamžitě vehnalo slzy do očí. To už se mi sakra dlouho nestalo.

Exkluzivní preview celkem 17ti tracků (z nichž většina jich je z připravovaného alba) smíchal Kode9 a vměstnal je do 15 minut. Je to rychlovka a občas je to výrazně ke škodě mixu, ale i tak jde o něco nadpozemského. Nemůžu se dočkat 5. listopadu.

Povinný odkaz na download

Tracklist:

BURIAL MIX - MIXED BY KODE9

Feral Witchchild
Archangel
Endorphin
Etched
Headplate
Homeless
Dogshelter
Archeron
Shell of Light
Stairwell
UK
In McDonalds
Near Dark
Afterglow
Sinkheart
Speed Ball2
Cold Planet
Stay

5 komentářů:

Sq4Raa řekl(a)...

Zní to fakt dobře, výhrady mám jen k těm občasným hip - hop/r'n'b vokálům, i když chápu, že to tam patří :-) Tyhle styly ale zrovna moc nemusím, takže tomu úplně na chuť nepřijdu.

Sq4Raa řekl(a)...

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=65122090

Klems & Liloo - Just Roctk It (Deeper Mix)

Zajímalo by mě, co na to říkáš :-)
(z jistých důvodů jsem to nechtěl dávat na fórum)

Sq4Raa řekl(a)...

Takhle je to lepší

http://www.myspace.com/klemsmusik

paulandrews řekl(a)...

Just Rock It (Deeper Mix) zní jako takovej docela hezkej trance, líbí se mi to :) Myslim, že forum trance.cz by tohle klidně sneslo. Není to sice žádnej ASOT sound, ale trance to je. Je to hezký, zní to maličko jinak než většina věcí.

Sq4Raa řekl(a)...

Je to tip od hellmana, asi na to je potřeba ta správná nálada, kterou jsme oba měli :-). Těžko říct, jestli by se to chytlo, tyas to holt není, je to myšlenka. O to víc mě překvapuje, že to údajně neplánuje vydat :-)